sobota 6. marca 2010

... HYMNA...

Naozaj si ani predstaviť neviem ako budeme ráno po príchode do školy - a to je jedno ako často - spievať či počúvať hymnu. Niektoré školy majú školský rozhlas ale mi nie - teda pokial nie je fakt dobre skrytý lebo zatial som si žiadny nevšimla. Bude celkom zaujímavé pozorovať ako budeme v triede praktizovať tú prvú možnosť - čiže spievať. Ja sama nemám bohvie aký talent na spev a tak rozmýšlam ako to asi dopadne a či nebolo rozumnejšie aby hymna zostala pri futbale a hokeji. U nás v triede to chodí tak, že akcie ktoré sa nám no, nepozdávajú sú väčšinou sabotované a niekedy aj neúmyselne. A aj preto tomuto nápadu nedávam veľké šance. V každom prípade som zvedavá ako to dopadne a určite to znovu prevrátime na srandu ako vždycky:)

1 komentár:

  1. uz som normalne zvedava, ci zajtra na komunite zaznie hymna :DDD ty vole to je taka kktina, ako mikolaj uz asi nevie, co si ma vymyslet :///

    OdpovedaťOdstrániť